ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز YouWave for Android 4.1.2

دسته بندی : Pc, Android, ,

دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز

YouWave for Android 4.1.2

 

 

 


 

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز منتشر شد!

YouWave for Android 4.1.2

 

نرم افزار YouWave for Android میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر و تحت سیستم عامل ویندوز اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در موبایل، روی کامپیوترتان تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 4.0.4 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

 

باز کردن نرم افزار اندروید در کامپیوتر

دسته بندی : Pc, Android, ,

 

کمپانی گوگل همیشه برای من قابل ستایش بوده، شرکتی که پشت هر پروژه ای باشد، می توان آینده ی موفقی را برای آن پیش بینی کرد. سیستم عامل آندروید هم یکی از این پروژه هاست. سیستم عاملی که به جرات می توان رقیب جدی برای سیستم iOs شرکت اپل دانست. با وجود اینکه این سیستم عامل زمان خیلی زیادی نیست که آمده، اما پیشرفت قابل تحسینی داشته و بسیاری از کمپانی های معتبر از این سیستم عامل بروی گوشی های ممتاز خود استفاده می کنند.

 

اجرای نرم افزار آندروید روی رایانه

 

 

برنامه های بسیار متعددی برای آندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت آندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند. اما امروز تصمیم گرفته ایم تا برنامه ای را به شما معرفی کنیم که درون آن براحتی قادر به تست و راه اندازی انواع برنامه های آندروید باشید. نام این برنامه YouWave است.

 

دانلود آنتی ویروس ند32 ورژن 7

دسته بندی : Pc, ,

 ند32 یکی از بهترین و موثرترین آنتی ویروس های جهان در برابر حجم عظیم تهدیدات اینترنتی و ایمیل است. این آنتی ویروس به طور کامل و بدون اینکه بر عملکرد سیستم شما تاثیر بگذارد از کامپیوتر شما محافظت خواهد کرد. هم اکنون وب سایت کافی نت IR نسخه 7 این آنتی ویروس را که نسخه آزمایشی آن است در دو نسخه 32 و 64 بیت به طور رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده که می توانید آن را دانلود نمایید.

 

دانلود نسخه جدید آنتی ویروس Avira Free Antivirus 14.0.2.344

دسته بندی : Pc, ,

دانلود ورژن جدید آنتی ویروس Avira Free Antivirus 14.0.2.344 آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و… محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد.

دانلود Internet Download Manager 6.18 - سریعترین و قدرتمند ترین

دسته بندی : Pc, ,
دانلود Internet Download Manager

 Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و ... به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

دانلودKMPlayer 3.8.2جدیدترین ورژن

دسته بندی : Pc, ,

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید. اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KM Player می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

 

 

 

DownloadFirefox 27.0 Beta 9

دسته بندی : Pc, ,

Download Firefox

 

Firefox 27.0 Beta 9

Firefox 27.0 Beta 9

Mozilla Organization - 23.51MB (Open Source - متن باز) - Warning: Beta software may contain some bugs - هشدار: نسخه بتا ممكن است همراه با مشكلاتي باشد
Date: 2014/01/30
 
 
Latest Version - آخرين نسخه
Firefox 27.0 Beta 9
 
Other Versions - نسخه هاي دیگر
Firefox 26.0
Firefox 25.0.1
Firefox 24.0
View More ... نمايش بيشتر

دانلود فایرفاکس موزیلا - روباه آتشین

Download Latest Version
دانلود آخرين نسخه
Download
23.51MB
Mirror 1 - دانلود از سرور 1

HamiRayane Mirror 2 - دانلود از سرور 2 حامي رايانه
HamiRayane Mirror 3 - دانلود از سرور 3 حامي رايانه
 منبع: خودتان قضاوت کنید
 
 

نرم افزار TeamViewer v9.0.25790 برای کنترل کامپیوتر از راه دور Remote Desktop و v8.0.1055 برای اندرو

دسته بندی : Pc, Android, IOS, ,

TeamViewer نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پراکسی (Proxy)، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.