ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

بازی جنگی کانتر با فرمت جاوا

دسته بندی : java, ,

بازی جنگی معروف کانتر برای موبایل با فرمت جاوا ، در این بازی شما قادر خواهید بود به صورت گروهی به وسیله بولوتوث با دوستان خود بازی کنید.

بازی کانتر را هم اکنون می توانید از سایت تخصصی موبایل باران دانلود نمایید .

 

 

نسخه جدید بازی Zombie Infection 2 جاوا

دسته بندی : java, ,

نسخه دوم از بازی Zombie Infection هم منتشر گردیده این نسخه از بازی زامبی ها یک قدم جلوتر رفته و به جز انسان ها موجودات دیگری از جمله خفاش ها و کوسه ها و دیگر اعجوبه های دریایی را گرفتار خود کرده است. بازی از گیم پلی خوبی برخوردار است و توسط 3 کاراکتر انجام می شود و طیف گسترده ای از سلاح از جمله شعله افکن، نارنجک، اسلحه، نیزه را در اختیار دارید.شما می توانید این بازی را از سایت موبایل باران دریافت کنید.

بازی Zombie Infection 2

 

سایز بازی 240X320

 

 

بازی گلادیاتور ها با فرمت جاوا

دسته بندی : java, ,

گلادیاتور ها همیشه نماد شجاعت و قدرت بوده اند . در زمین برای جانشان می جنگند و خارج از زمین برای قدرت بیشتر تمرین می کنند تا زنده بمانند . در این بازی شما نقش یک گلادیاتور را بر عهده دارید که برای جان خود می جنگد . حریفان خود را با شمشیر بران خود از پای در آورید تا به مرحله های بالاتر برسید به افتخار قهرمانی دست یابید .

شما می توانید این بازی زیبا را از سایت موبایل اسکای با فرمت جاوا در سایز ۳۲۰×۲۴۰ به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید

بازی گلادیاتور

 

 

دانلود بازی مار پله برای موبایل با فرمت جاوا

دسته بندی : java, ,

این بار از سایت موبایل باران ، بازی جدید و جذاب Snakes And Ladders Arcade را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای مختلف می باشد. با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

بازی مار پله

 

 

بازی GTA 4 برای موبایل با فرمت جاوا

دسته بندی : java, ,

بازی جاوا موبایل Grand Theft Auto 4 همگی علاقه مندان به کنسول پلی استیشن نام بازی جی تی ای را شنیده اند یا حتی به احتمال زیاد این بازی مهیج رو بازی کردند . هم اکنون شما میتوانید نسخه Grand Theft Auto 4 را برای گوشی های موبایل با فرمت جاوا از سایت موبایل اسکای دانلود کنید.

به دلیل جاوا بودن این بازی موبایل روی کلیه گوشیهای موبایل قابلیت نصب دارد.

 

 

بازی تخت گاز برای موبایل با فرمت جاوا

دسته بندی : java, ,

بازی بسیار زیبای Top Gear با فرمت جاوا محصول جدید کمپانی Gameloft و ساخته شده از روی مجموعه تلوزیونی با همین نام محصول شبکه BBC می باشد و موضوع آن اتومبیل رانی است. بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است و می توانید همین الان از سایت موبایل باران دانلود کنید و حال کنید .

بازی تخته گاز

 

 

بازی رقابتی موتور سواری سه بعدی با فرمت جاوا

دسته بندی : java, ,

دانلود بازی مهیج و لذت بخش سه بعدی موتورسواری

بازی مهیج و رقابتی Sportbikes Unlimited 3D  که از دسته بازی های موتور سواری میباشد که در سال 2010 ارائه و تولید شده است.

این بازی به شما هنر موتور سواری در مسابقه و خیابانهای پیچ دار  را می آموزد. در این بازی شما میتوانید به طور مجازی حرکات آکروباتیک با موتور را یاد بگیرید و به طور کلی در صورت تمرین کردن با این بازی در فضای مجازی رایانه ای تا حدودی می توانید حرکات آکروباتیک با موتور را در واقعیت نیز انجام دهید.

بازی موتور موبایل

ویژگی های بازی:
ـ شبیه ساز مسابقات واقعی
ـ کنترل آسان موتور سوار
ـ داشتن گرافیک پیشرفته
ـ انیمیشن شگفت انگیز
ـ جذاب و سرگرم کننده

 

 

بازی جدید و اکشن مرد آهنی با فرمت جاوا

دسته بندی : java, ,

بازی بسیار زیبا و جذاب Iron Man 2 یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های مبارزه ای موبایل می باشد . این بازی زیبا محصول مشترک دو کمپانی Gameloft / Marvel می باشد که از سایت موبایل باران بصورت رایگان قابل دانلود می باشد .

´

بازی مرد آهنی

این بازی جاوای موبایل در سایزهای ۱۲۸×۱۶۰ ، ۱۷۶×۲۰۸ ، ۲۴۰×۳۲۰ ، ۳۲۰×۲۴۰ قرار داده شده است.