ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

بازی مسابقات اتومبیل رانی Need For Speed

دسته بندی : java, ,

بازی زیبا و جذاب ماشین Need For Speed The Run را در این پست از سایت موبایل اسکای قرار داده ایم . این بازی با فرمت جاوا و در ۳ سایز تصویر عرضه شده است  که در اکثر گوشی ها قابل اجراست . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید. سایت موبایل باران لحظات خوشی را در صفحه نمایش گوشیتان را برایتان آرزو می کند .

بازی نید فور اسپید

 

بازی بوکس برای موبایل بصورت جاوا

دسته بندی : java, ,

بازی جدید و بسیار زیبا و مهیج Rock’n'Rumble Boxing که همانطور که از نام آن پیداست یک بازی بکس می باشد که طرفداران این سبک می توانند از این بازی زیبا بسیار لذت ببرند ، این بازی جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد.
انتشار شده در 3 سایز : 128×160, 176×220, 240×320

بازی بکس موبایل

 

 

شبیه ساز بازی های میکرو در موبایل

دسته بندی : java, ,

توسط نرم افزار Nescube v3.2 میتوانید بازی های قدیمی همچون قارچ خور و … را در گوشی موبایل خود بازی کنید. این بازی با فرمت جاوا میباشد که هم اکنون میتوانید به صورت رایگان از سایت موبایل باران دریافت نمایید.

نرم افزار Nescube

 

بازی جاوای برش میوه ها Fruit Mania

دسته بندی : java, ,

بازی جدید و بسیار زیبای برش میوه ها با نام Fruit Mania که این بار برای گوشی های جاوا منتشر شده است . سبک بازی شبیه بازی معروف و با گرافیک Fruit Ninja می باشد . در این بازی شما باید میوه ها را تکه تکه و امتیازات لازم را جمع آوری کنید ! همچنین مواظب بمب ها هم باشید !

 

بازی Fruit Ninja

 

 

 

 

بازی جاوای دنیای تانک ها

دسته بندی : java, ,

بازی زیبای دنیای تانک ها در سایز ۳۲۰×۲۴۰ برای گوشی های پلتفرم جاوا (اکثریت گوشی ها) . در این بازی شما باید به نبرد تانک های دیگر بروید و آنها را نابود و مراحل بازی را طی کنید.

 

بازی تانک جاوا

 

دانلود بازی پرندگان خشمگین برای گوشی های جاوا

دسته بندی : java, ,

در این بازی از قدرت پرندگان خشمگین بهره خواهید برد برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم و باید از خوک های سبزی که تخم پرندگان رو می دزدند انتقام بگیرید .

شما بصورت رایگان می توانید بازی پرندگان خشمگین ( Angry Birds ) رو برای گوشی جاوای خود از سایت موبایل باران دانلود کنید و لذت ببرید .

پرندگان خشمگین

 

دانلود بازی جدید فوتبال Real Football 2013

دسته بندی : java, ,

بازی جدید فوتبال Real Football 2013 بر روی جاوا عرضه شد . این بازی زیبا یکی از بهترین بازی های فوتبال شبیه سازی بر روی موبایل و گوشی های جاوا است که هر ساله توسط گیم لافت عرضه می شود . در این نسخه بازی نیز تغییر بسیار چشمگیری ایجاد شده است .بازی فوتبال Real Football 2013 کاملا رایگان است و از سایت موبایل اسکای براحتی قابل دانلود می باشد .

بازی فوتبال  Real Football 2013

 

 

بازی مرد آهنین

دسته بندی : java, ,

در این بازی ماجراجویی جاوا  شما باید به تونی کمک کنید تا مخالفان  و دشمنان رو پیدا کند و آنها را از بین ببرد تا پیروز شود . بازی مرد آهنین رو می توانید بصورت رایگان از سایت موبایل اسکای دانلود نمایید .

مرد آهنی 3