ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

برنامه صداهاي جالب

دسته بندی : Android, ,
دانلود برنامه پولی صداهای جالب

قیمت در بازار750تومان

سایت های کپی کننده لطفا با منبع کپی کنید!!!!!!


ز بچگی دوست داشتیم که صداهای مختلفی را از خود در بیاوریم و گاهی اوقات دیگران را اذیت کنیم. گاهی اوقات این صداها را از دوستان خود در قالب فایل های صوتی میگرفتیم و پخش می کردیم. لحظاتی شاد را بوجود می آوردیم و با دوستان خود تا دقایقی می خندیدیم. این بار برنامه ای واقعا سرگرم کننده برای شما داریم که شامل 100 صدای مختلف مثل صدای حیوانات، خنده، گریه، ماشین، طبیعت و غیره می باشد.


با فشردن هر کدام از ایکون ها صدای مورد نظر پخش خواهد شد و با کلیلک دوباره بر روی آن پخش متوقف می شود.

دانلود در ادامه مطلب

شهریاب

دسته بندی : Android, ,
دانلود برنامه پولی شهریاب

قیمت در بازار1500تومان

سایت های کپی کننده لطفا با منبع کپی کنید!!!!!!

 

نرم افزار شهریاب شما را قادر میسازد تا شهر محل تولد یا سکونت افراد را از روی کد ملی، کد پستی یا پلاک خودروی آنها متوجه شوید. همچنین با وارد کردن پیش شماره تلفن ثابت میتوانید متوجه شوید که خط تلفن مربوط به کدام شهر یا منطقه است. در صورتیکه پیش شماره تلفن همراه را وارد نمایید، نرم افزار به شما محل صدور سیم کارت یا نوع آن را اعلام میکند.

امکانات کلی نرم افزار:
- مشخص کردن شهر یا منطقه از روی کد ملی، کد پستی، پلاک خودرو، پیش شماره تلفن ثابت و همراه
- ظاهر ساده و زیبا
- سرعت بالا و حجم کم
- نمایش آنی نتایج در همان لحظه وارد کردن کد

امکانات بخش کدملی:
- یافتن شهر محل تولد افراد از روی 3 رقم اول کد ملی
- شامل بیش از 600 شهر (یعنی همه مناطق دارای کد مستقل)

امکانات بخش کد پستی:
- یافتن شهر از روی 5 رقم اول کد پستی
- دارای بیش از 300 شهر

امکانات بخش پلاک خودرو:
- یافتن شهر یا منطقه محل سکونت مالک خودرو از روی کد 2 رقمی و کد حرفی پلاک
- شامل همه مناطق ایران (همه شهرهایی که کد مستقل دارند)
- نمایش نوع خودرو (شخصی، عمومی، نیروی انتظامی و...)
- دارای بیش از 450 شهر مختلف

امکانات بخش پیش شماره تلفن:
- یافتن منطقه، روستا، شهر یا کشور از روی پیش شماره تلفن ثابت
- دارای تمامی کشورهای دنیا
- دارای همه شهرهای ایران و بیشتر مناطق تهران
- یافتن شهر محل صدور سیمکارت همراه اول از روی پیش شماره آن
- بانک اطلاعاتی قدرتمند با 12800 پیش شماره ثابت و همراه

دانلود در ادامه مطلب

نرم افزار شعر فارسی

دسته بندی : Android, ,
دانلود برنامه پولی شعر فارسی

قیمت در بازار1499تومان

سایت های کپی کننده لطفا با منبع کپی کنید!!!!!!

کامل ترین نرم افزار شعر فارسی بر روی آندروید:

ویژگی ها:
* بیش از 80 شاعر بزرگ پارسی گوی از گنجور
* فوق العاده کم حجم
* جست و جوی کامل و قدرتمند
* قسمت علاقه مندی ها
* ویجت زیبا
* تم های جذاب
* فال (انتخاب شعر تصادفی)
* امکان ایمیل یا پیامک اشعار
* نمایش صحیح فارسی در همه ی گوشی ها

در صورت وجود مشکل ما را باخبر سازید!

شعرا
احمد پروین،ابوسعید ابوالخیر،اسدی توسی،احمد شاملو،امام خمینی،اقبال لاهوری،انوری،امیر خسرو دهلوی،ایرج میرزا،اوحدی،بهرام سالکی،باباطاهر،پرویز ناتل خانلری،بیدل دهلوی،جامی،پروین اعتصامی،خاقانی،حافظ،خلیل الله خلیلی،خسرو گلسرخی،خیام ( رباعیات )،خواجوی کرمانی،رهی معیری،رضی الدین آرتیمانی،سعدی ( بوستان ، گلستان ، کلیات )،رودکی،سنایی،سلمان ساوجی،سید حمید رضا برقعی ( شعر آیینی )،سهراب سپهری،سیمین بهبهانی،سیف فرغانی،شاه نعمت الله ولی،شاه اسماعیل صفوی ( خطایی )،شیخ بهایی ( دیوان اشعار ، نان و حلوا ، شیر و شکر ، نان و پنیر )،شهریار،شیون فومنی،شیخ محمود شبستری،عبدالواسع جبلی،صائب تبریزی،عراقی،عبید زاکانی،عطار،عرفی شیرازی،فخر الدین اسعد گرگانی،فاضل نظری،فردوسی ( شاهنامه )،فرخی سیستانی،فروغی بسطامی،فروغ فرخزاد،قاآنی،فیض کاشانی،کامبیز صدیقی کسمایی،کارو،محتشم کاشانی،کسایی،مسعود سعد سلمان،محمد حسن بارق شفیعی،ملک الشعرا ی بهار،ملا هادی سبزواری،مهدی اخوان ثالث،منوچهری،ناصر خسرو،مولوی ( دیوان شمس ، مثنوی )،نصر الله منشی ( کلیله و دمنه )،نجمه زارع،نیما یوشیج ( آوای آزاد )،نظامی ( خسرو و شیرین ، لیلی و مجنون ، هفت پیکر ، شرف نامه ، خرد نامه ، مخزن الاسرار )،هلالی جغتایی،هاتف اصفهانی،وحشی بافقی،وحدت کرمانشاهی
در قالبهایی نظیر غزل ، مسمط ، ترکیب بند ، مثنوی ، قصیده ، قطعه ، رباعی ، دو بیتی ، ترجیع بند ...

دانلود در ادامه مطلب



برنامه سر آشپز

دسته بندی : Android, ,
دانلود برنامه پولی سر آشپز

قیمت در بازار4000تومان

سایت های کپی کننده لطفا با منبع کپی کنید!!!!!!


سر آشپز مجموعه بی نظیری است از بیش از 3700 دستورالعمل آشپزی و شیرینی پزی برای انواع سلیقه ها و سنین وتجربه ها. در این مجموعه سعی شده بهترین دستورالعمل ها بصورتی ساده و در قالبی زیبا ارائه گردد. تنوع و تعدد دستورات این مجموعه وقیمت مناسب آن شما را از خریداری وحمل کتابهای حجیم آشپزی بی نیاز میکند. با در اختیار داشتن این مجموعه کتاب بزرگ آشپزی شما همیشه همراهتان است: در آشپزخانه ، در مسافرت ، در محیطهای دانشجویی و … وضوح دستورات و نکات آموزشی مطرح شده در بخش های مختلف ، سر آشپز را به یک کلاس آموزشی حرفه ای تبدیل کرده است. آموزش انواع پیش غذا ، غذای اصلی ، دسر ، کنار بشقابی ها ، غذاهای خاص ( گیاهخوران، کودکان ، و … ) و قسمتی از این مجموعه است.

دانلود در ادامه مطلب

دانلود نسخه جديد سينوهه

دسته بندی : Android, ,
دانلود برنامه پولی سینوهه

قیمت در بازار1000تومان

سایت های کپی کننده لطفا با منبع کپی کنید!!!!!!


نام من، نویسنده این کتاب(سینوهه) است و من این کتاب را برای مدح خدایان نمی‌نویسم زیرا از خدایان خسته شده‌ام.من این کتاب را برای مدح فراعنه نمی‌نویسم زیرا از فراعنه هم به تنگ آمده ام.من این کتاب را فقط برای خودم می‌نویسم بدون اینکه در انتظار پاداش باشم یا اینکه بخواهم نام خود را در جهان باقی بگذارم.
آن قدر در زندگی از فرعون ها و مردم زجز کشیده ام که از همه چیز حتی امیدواری تحصیل نام جاوید,سیرم.
من این کتاب را فقط برای این مینویسم که خود را راضی کنم و تصورمینمایم که یگانه نویسنده باشم که بدون هیچ منظور مادی و معنوی کتابی می‌نویسم. هرچه تا امروز نوشته شده, یا برای این بوده که به خدایان خوشامد بگویند یا برای این که انسان را راضی کنند.
یکی از بزرگترین، جذاب ترین و جنجالی ترین کتابهای خواندنی را به طور کامل در این برنامه مطالعه نمایید.
تقریبا تمام کسانی که تاکنون این کتاب را خوانده‌اند سینوهه را یکی از بزرگترین و جنجالی ترین و جذابت ترین رمان تاریخ میدانند. داستان سینوهه (The Tale of Sinuhe) یکی از بهترین و موفق‌ترین آثار ادبیات مصر باستان دانسته‌اند.
سینوهه نام داستانی به قلم میکا والتاری نویسنده فنلاندی است. این کتاب که مهمترین اثر نویسنده‌ است، بر اساس وقایع دوران فرعون آخناتون نوشته شده‌است.
داستان سینوهه که پزشک ویژه فرعون هم بود به وقایع پس از مرگ آمنمهات یکم بنیانگذاز دودمان دوازدهم مصر باستان باز می‌گردد.

دانلود در ادامه مطلب

 

دانلود نرم افزار نود ۳۲ برای اندروید

دسته بندی : Android, ,

 دانلود نرم افزار نود ۳۲ برای اندروید

نرم افزار 2014 اندروید

 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

دانلود نرم افزار فایل های Zip

دسته بندی : Android, ,

 دانلود نرم افزار فایل های Zip
نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید فایل های Zip  را در اندروید خود مدیریت کنید؟اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های آندروید باشید ، حتما می دانید پس از روت کردن سیستم عامل ، جهت نصب رام های کاستوم ، لازم است منویی با نام ریکاوری را در دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب شدن این منو ، لازم است فایل مربوط به رام مورد نظر خود را از طریق ریکاوری منو نصب کنید ، اما در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم این سنت دیرینه را با تغییراتی جدید رو به رو کنیم ! پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

دانلود نرم افزار فایرفاکس نسخه اندروید

دسته بندی : Android, ,

 دانلود نرم افزار فایرفاکس نسخه اندروید

نرم افزار جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر