ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

پس زمینه اپل آیفون Wallpaper For iPhone & iPod

دسته بندی : IOS, ,

جدیدترین عکس ها و واپیپرهای (پس زمینه) موبایل iPhone و دستگاه پخش چندرسانه ای iPod شرکت اپل . لازم است توضیح دهم که این تصاویر بهترین نیستند و افراد خواصی از این تصاویر در پس زمینه آی فون خود استفاده می کنند ، اگر دنبال کننده مطالب موبایل باران هستید ، در پست های آینده سعی می کنیم 10 تا از هر نظر بهترین را برای شما آماده کنیم تا شما بتوانید دانلود کنید. برای دانلود عکس ها به ادامه مراجعه کنید.

 

 

تم زرد و سیاه برای گوشی های آیفون

دسته بندی : IOS, ,

تم سبک زرد و سیاه برای گوشی های آیفون با حجم کم . تم زرد آیفون را می توانید هم اکنون از سایت موبایل باران  به صورت رایگان دانلود نمایید.

تم زرد رنگ آیفون

 

 

دانلود بازی مبارزه آندروید با آیفون

دسته بندی : Android, IOS, ,

یک بازی سریع و اکشن و با گرافیک زیبا که بسیار معتاد کننده است با موضوع مبارزه آندروید با آیفون می باشد. بررسی کنید که سرعتتان چقدر است ! گوشی  آندروید خود را تکان دهید تا به چپ و راست بروید و ار توپ هایی که روی سرتان می افتد اجتناب کنید. قدر را احساس کنید ! حس آرامش را امتحان کنید ! این بازی در مقابل دیگر بازی های اکشن بسیار جالب تر می باشد . این بازی را به کودکان خود نشان دهید مطمئنا برای چندین ساعت گوشی خود را گم خواهید کرد !

 

جنگ آیفون با آندروید

 

 

بازی کراش برای ایفون

دسته بندی : IOS, ,

                       

احتمالا اکثر دوستان با Crash آشنایی دارن ، بازی زیبا و معروف PS1 . شما برای هدایت Character فقط کافیه گوشیو چپ و راست کنین . کلا وقتی وارد بازی میشین اولش خودش بهتون یاد میده که چطوری باید بازی رو کنترل کنین . هم اکنون این بازی را ازسایت موبایل باران  دانلود نمایید .

 

آموزش بازیابی رمز فراموش شده آیفون یا آیپد

دسته بندی : IOS, آموزش, ,

اگر رمز ورود آیفون خود را فراموش کنید به این راحتی‌ها نمی‌توانید وارد تلفن خود شده و به اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید. ما در این راهنما روش بازیابی کد ورود آیفون را آموزش می‌دهیم اما توجه داشته باشید که با انجام این کار کلیه اطلاعات موجود در تلفن شما پاک خواهد شد ولی با این روش قادر به استفاده از آیفون خود شده و در صورت وجود نسخه پشتیبان از اطلاعات می‌توانید آنها را نیز بازیابی کنید.

 

بازیابی پسورد گوشی آیفون

 

 

برای حذف کد ورود آیفون مراحل زیر را طی نمایید:

 

 

نرم افزار TeamViewer v9.0.25790 برای کنترل کامپیوتر از راه دور Remote Desktop و v8.0.1055 برای اندرو

دسته بندی : Pc, Android, IOS, ,

TeamViewer نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پراکسی (Proxy)، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.